Mesto, kde se sny stávají realitou...

Mesto, kde se sny stávají realitou...

sobota 24. května 2014

Konečně...

...hotovo :-)
Dodělala jsem Prvorozeným požadované Angry Birds - Helmet Pig a Matyldu. Byla to fuška, ale mám hotovo! Teda, háčkování samotných těl mi nedalo takovou práci, jako pak háčkování a dodělání detailů - očí, obočí, nosů.. To mi nejde a proto mě to nebaví. Kompletování jsem si pro tentokrát zjednodušila - místo tupé jehly a háčku jsem použila tavnou pistoli..

Helmet Pig - není to žádný krasavec, ale Prvorozený ho má rád :-*

Matylda..
..no není si moc podobná s originálem a taky to není krasavice..
..ale co, i ošklivky mají právo na radostný život :-D

Všichni "moji" Angry Birds

Helmet Pig, Matylda a Bomb

Máme skoro celou partu Naštvanách ptáků :-)

U nás v současnosti nejoblíbenější hračky ♡

Teď mám rozháčovanou mini kabelku/tašku pro Treperendu a pak mám v plánu uháčkovat si potah na polštář..
Tak hurá do práce :-)
Mějte se spokojeně :-》
M.

Děkuji za návštěvu a zase se stavte  ♥ ☆ ♥

2 komentáře:

  1. Maru, jsou moc krásní..přeji krásné dny..a ať se ti daří..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc děkuju za pochvalu. Sama to znáš, asi líp než já (vzhledem k dětem vlastním i školním :-] ), že pro děti by se člověk strhal :-)
      M.

      Vymazat