Mesto, kde se sny stávají realitou...

Mesto, kde se sny stávají realitou...

pondělí 5. května 2014

Jak mi roste...

... avokádo

Příroda se opravdu snaží.. ♡

Musím říct, že pěkně :-) Mile mě překvapilo, že roste tak rychle. Jen je mi divné, že nemá žádný kořínek, má jen ten výhonek.. No, snad to ničemu nevadí. Ještě pár dní počkám a pak ho zasadím do hlíny a budu dál sledovat, jak se mu daří. Taky budu doufat, že se mi z něj povede vypěstovat ten minule zmíněný stromek, popřípadě bonzajka, kterou se povedlo vypěstovat Ajce.

Díky za návštěvu!
Mějte pohodové dny -_~
M.

3 komentáře:

  1. Kořínek za chvíli vyleze taky. Normálně to má být stromek s velkými listy, nevím proč to mám tak zakrslý:-))) Přitom květináč mám velký, takže kořeny utiskovaný určitě nejsou:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě se neukázal, tak čekám :-) Třeba se ti ještě rozroste a vyžene se do výšky ;-)

      Vymazat
  2. Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this
    post and the rest of the site is really good.

    Also visit my page: here

    OdpovědětVymazat