Mesto, kde se sny stávají realitou...

Mesto, kde se sny stávají realitou...

pondělí 19. září 2016

Povedlo se...

... a místo knihy jsem vzala do ruky háček a pokračuji v zimní čepici pro manžela.


Už je to druhý pokus. První jsem musela vypárat, protože se vytáhla a klouzala z hlavy. Po pravdě musím říct, že se mi neháčkuje vůbec dobře.. Vlna (Himalaya everyday) se tak divně smeká a natahuje.. Přitom je na omak moc příjemná. Tak jsem z ní dost rozpačitá...

Scrocchiarella Parma v restauraci Felicita a mé oblíbené espresso macchiato
V pátek jsme byli s manželem na uzavření sezóny letní zahrádky brandýské restaurace Felicita, pobavit se s přáteli a poslechnout si naši svatební kapelu a dobré kamarády v jednom, Klasickej Postup. Večer to byl opět skvělý, i když musel být kvůli dešti předčasně ukončen.


Mějte prima dny :-)

M.


☆♥☆ Děkuji za návštěvu a zase se stavte! ★♡★

2 komentáře:

  1. Maru, ona ne každá vlna, byť sebepříjemná, nemusí být na háčkování vhodná. Držím palec, ať se dílo podaří. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni díky! No dám to, ale nebaví mě to :-( Už se těším, až čepici doháčkuju a začnu něco z jiné vlny.

      Vymazat