Mesto, kde se sny stávají realitou...

Mesto, kde se sny stávají realitou...

pondělí 29. června 2015

Prázdniny...

... jsou tady. Hurá :-D


Moje poslední prázdniny před nástupem do práce po šesti letech mateřské. Poslední tři měsíce jsem si vyzkoušela, jak to bude vypadat, až začnu pracovat a řeknu vám, je to fuška :-)

Obrazem pár zážitků..

V červnu jsme měli spoustu práce i zážitků,
s kamarádkou jsem organizovala dětský den...
...se školkou a školou jsme byli v pražské ZOO...
...s manželem jsme si poslechli Kryštofa a MIG 21...
...a taky Kabáty...
...v neposlední řadě jsme měli výročí svatby
a na dvou svatbách jsme byli.

A včera jsme byli v Mirakulu. Skvěle strávený den plný zábavy pro děti i dospělé. Odtud bohužel fotky nemám, nestihla jsem fotit - užívala jsem si s dětmi.

Užívejte prázdnin a snad i letního počasí ¤
Mějte se pohodově a spokojeně!
M.

☆♥☆ Děkuji za návštěvu a zase se stavte! ★♡★

2 komentáře: